آهنگ میلاد بابایی بنام بغض
نوشته شده توسط : Amir

دانلود آهنگ جديد میلاد بابایی به نام بغض

Download New Song By Milad Babaei Called Boghz

دانلود آهنگ جديد میلاد بابایی به نام بغض

 

متن آهنگ بغض :

میمرم بعد تو ولی بعد تویی که وجود نداره

میمیرم بعد تو دیرو زود نداره

چی بودم قبل تو چی شدم بعد تو

پشت هم میبازم

اونقدر سنگی که از تو بت میسازم

میلرزه بی تو کل وجودم

هنوزم بغضی هستم که بودم

حال تو خوبه بعد این رفتن

انگار فقط من مشکل تو بودم

میلرزه بی تو کل وجودم

هنوزم بغضی هستم که بودم

حال تو خوبه بعد این رفتن

انگار فقط من مشکل تو بودم

 

دانلود در لینک زیر :

 

دانلود آهنگ جديد میلاد بابایی به نام بغض





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: