آهنگ راستین بنام پروانگی
نوشته شده توسط : Amir

دانلود آهنگ جدید راستین به نام پروانگی

Download New Song By Rastin Called Parvanegi

دانلود آهنگ جدید راستین به نام پروانگی

 

متن آهنگ پروانگی :

دلبرک رفته ی من نگو فراموشت کنم

خورشیدک جان منی چگونه خاموشت کنم

لحظه به لحظه با منی بوی تو میدهد زمان

تا به تو فکر میکنم پر از تو میشود جهان

باور نمیکردم که تو ابر کویر میشوی

بر من اتش میباری و همراه باد میروی

 

دانلود در لینک زیر :

 

دانلود آهنگ جدید راستین به نام پروانگی





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: